Tazeanneveminikleri Hzlsngl dua edelim çok benim de ikilide 1.5 çıktı doktor şüphelendi detaylıyı bekleyeceğiz. Rabbim sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏
Beyaz_17 Maviyesil0 Perinatoloji 4.6 Başka bir doktora gittim 7 ile 8 arası dedi Kendi doktorum 6 ölçtü Perinatoloji bizim kafamızı karıştırdı
Maviyesil0 Beyaz_17 benimde 5 mm ölçüldü ama bende başka sıkıntılarda var o yüzden down olabilir dediler sizde sadece burun küçüklüğü söylendiyse kafanıza takmayın genetik bir küçüklük olabilir
Beyaz_17 Maviyesil0 Inşallah genetiktir ailemin burnu küçük benim de öyle. Inşallah sizde sağ salim sağlıklı kucağınıza alırsınız. Millete neler neler demişler hep çocukları sağlıklı doğmuş
Maviyesil0 Hzlsngl sizin içinde geçerli sadece ense kalınlığı sebep gösterildiyse başka sıkıntılar yoksa canınızı sıkmaya gerek yok üç dört bulgu aynı anda olursa risk daha artıyo dedi bana doktor
Tazeanneveminikleri Busra_arasss bizim de 1.5 demişlerdi bakalım ikili testin sonucunu bekliyoruz da önemli olan detaylı ultrason sanırım. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏