Hzlsngl Merhaba anneler bugün 4 boyutlu ultrasona girdik herşey normal sadece ense kalınlığı 6.3 burun kemiğide normal doktor down sendromu olma ihtimali var dedi böyle bir durum yaşayan var mı doğum yapan
tinkerbell18 Hzlsngl benim 12. HaftDa 3 mm çıktı doktorum down olabilir amniyosentez ve fetal dna kesin sonuç dedi. Sonra perinatolog baktı oda aynısını dedi ama fetal dna da tahmin kesin tanı diyemeyiz dedi en kesin tanı amniyosentez dedi. Normalde sınır 3 ve üzeri sizinki tam sınırda dedi baya korkuttular. Bende ilk hamileliğimde takipli olduğum doktoruma tekrar gittim oda 2.2 ölçtü istersen bi ikili test ver sonucu temiz çıkarsa için rahat etsin dedi öyle test verdim yarın sonucu almaya gideceğim
Busra_arasss Benim ikili test temiz çıktı. Detaylıda banada aynısını söyledi, sadece ense kalınlığı fazla çıktı dedi. Amniyosentez yada fetal dna önerdi ama kabul etmedim. Öyle bir şey olacağını da sanmıyorum, olursa da allahtan gelen bir şey
Tazeanneveminikleri 1Demett bizim de 12 de 1.5 çıktı. Çok endişeliyiz. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🥹
1Demett Tazeanneveminikleri amin canim benim bu testlerde yanilmalar cok zaten uzulup kafaya takma insallaj birsey cikmayacak
Beyaz_17 21+3 de detayliya gittim. Herşeyi normal burnu küçük, down sendromu olabilir dedi. Boyle bir durum yaşayan var mı acaba?
Tazeanneveminikleri Busra_arasss bizim de 1.5 demişlerdi bakalım ikili testin sonucunu bekliyoruz da önemli olan detaylı ultrason sanırım. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏