ozlem_2727 Öğretmen herkesin kalemliğinin başında mı bekleyecek? Çocuğunuzun esyalarının üzerine eğer yapmadiysaniz etiket yapıştırabilirsiniz. Bazen aynı eşyalar olup, çocuklar tarafından yanlışlıkla alınabiliyor. Daha ilk haftadan bu kadar sinirleniyorsaniz işiniz var bence. Çünkü süreç içerisinde ne kalemler, silgiler, türlü türlü esyalar kayboluyor. Çocuklarda henüz sorumluluk ve eşyalarına sahip çıkma bilinci yok.