ozlem_2727 Çünkü olur böyle şeyler maalesef. Keşke olmasa, ama oluyor. Dakika bir gol bir olmuş. Öğretmen teneffüste iken sınıftan çıkıyor, öğle arası var, yani çocukların yalnız kaldıkları bir sürü zaman var. Kendi sınıfından biri almamış da olabilir, okulda tahminimce 400-1200 arası öğrenci vardır ( devlet okulları böyle genelde ).
Ne olur biliyor musunuz ? Bu durum sürekli devam ederse yapanın bulunması gerekir. Bazen yapan bulunur, öğrenciye ve velilere söylenmez bile. O çocuğun ailesi ile rehber öğretmen görüşür vs. Seçenek çok yani. Öğretmenin tavrını yetersiz bulmuşsunuz, veliler için de çocuğunun çantasına bakmaz mı insan demişsiniz. Bilemezsiniz ki alan çocuk belki de hop çöpe attı. Çocuklar her şeyi yapabiliyorlar, maalesef. Üst sınıflardan biri aldıysa zaten, bulmak daha da zor. Kalemlik için dersi işi gücü bırakıp bütün okul aranmaz.