Tomurcuk18 Ikizannesi1 Aslında en rahat yer göbek 🙄 ben 6 aylık oldum sadece 1 kez koldan denedik cok yaktı. Doktoruma da sordum göbeğim morardı koldan yapsam olur mu diye, göbeğe devam et morluklar geçer dedi. Suan hiç morluk yok.
Ikizannesi1 Tomurcuk18 bilmem korktum ben sanki ilaç birden bebeğe gidiyor gibi geldi koldan tercih ettim
Tomurcuk18 Ikizannesi1 Yok canım ilaç bebeğe gider mi hiç 😂 eşimde bebeğe gelirse falan diye korkuyodu doktor 7 kat deri var öyle bişe imkansız dedi. Galiba Doğuma kadar göbekten devam edicez doktorumuz öyle söylüyo 🙈
Ikizannesi1 Tomurcuk18 yok canım yapmadım 29 haftaligiz daha başlarda kullandık bıraktık o yüzden dedim 😊
Tomurcuk18 Ikizannesi1 Aa neden bıraktın ki pıhtılaşma sorunun yoktu da önlem amaçlı mı kullandın ? Ben 22 haftalığım Doğumdan 3 hafta sonraya kadar devam edicem göbekten yapmaya😊
Hanife_ mercimek1994 eşim yapıyor koldan clexane hiç acımıyor ama enox çok kötüydü hiborda bir ara kullandım o da yakıyordu
Cansn Ozlem_03 silmesende olur. Ama kolonyada ki alkol uçucu sürüyorsun emmiyor uçuyor. Alkolsuz dezenfektanlarvar onlardan alabilirsin.