Ozlem_03 Kızlar oksapar iğne kullanıyorum.haliyle kolonya ile silip iğneyi vurmak gerekiyor.üç haftadır kullanıyorum.bugün aklıma takıldı.kolonya alkol sonuçta.direk göbeğe temas ettiriyoruz.ilk üç ay organ gelişimi için önemli.bunun bi etkisi olur mu acaba.yada kolonya yerine ikame kullanabileceğimiz bişey geliyo mu aklınıza.doktora sor demeyin şu an geldi aklıma zarar olup olmayacağı 🙈 ilk randevuda sorucam🤗
Tatligebe Ozlem_03 bende cela×an kullaniyorum ama hic birsey kullanmiyorum oyle normal peceteyle siliyorum vuruyorum bir sorunla karsilasmadim suana kadar
Tomurcuk18 Ozlem_03 Bi sorun teşkil etmiyo doktor kolonyayla sil öyle yap dedi 6 aydır aynı şekilde devam ediyoruz.
Sheda Ozlem_03 canım ben de kullanıyorum ilk zamanlar kolonya ile temizleyip vuruyodum sonradan kolonya kullanmamaya başladım bi zararını görmedim göbeğimden de vuramıyorum zaten uzun zamandır
Nursemom0857 Ozlem_03 ay ilahi 😂 alınma ama güldürdün akşam akşam. Hamilelikte insan psikopata bağlıyor valla. Korkma canım birşey olmaz. Senin sildiğin kolonya ciltten emilene kadar çoktan uçmuş oluyor.
Ozlem_03 Nursemom0857 sorma hemde nasıl canım ya🤗dış gebelik kimyasal gebelik geçirdim.martta 24.haftada doğum yaptım. Bi gün sonra kaybettik.bunda haliyle çok pinpirik oluyorum ister istemez
Nursemom0857 Ozlem_03 çok haklısın canım. Güldüğüme bakma, seni çok iyi anlıyorum.Bizim de 16 ay sonunda oldu. En az senin kadar psikopata bağlayabilirim 😀😀
mercimek1994 Ozlem_03 ilk zamanlar kolanya yada alkollü mendil kullaniyorsum eczaneden almıştım artık saldım çayıra direk vuruyorum
Asyanil Ozlem_03 bende 7 aydır hiç kolonya ile silmedim direk vuruyorum bacagımdan yapıyorum ama bikaç damlanında zararlı olacagını sanmıyorum için rahat etmiyosa silmeden yapabilirsin sende
mltmptk Ozlem_03 ben hiçbirşey kullanmadan direk batırıyorum ilk iğnemi ebe gösterip vurmştu o sürdüğünüzden nerden alayım dedim gerek yok bişey sürmeden yapabilirsin dedi
Ikizannesi1 Ozlem_03 kolundan kendin yapamazsın esin yapabilir ben hamileyken korkuyordum göbekten yapmaya 😊 ama emin ol daha rahat edersin
Tomurcuk18 Ikizannesi1 Aslında en rahat yer göbek 🙄 ben 6 aylık oldum sadece 1 kez koldan denedik cok yaktı. Doktoruma da sordum göbeğim morardı koldan yapsam olur mu diye, göbeğe devam et morluklar geçer dedi. Suan hiç morluk yok.