Bddddd hıc bır belırtı olmadı malesef enfeksıyonum varken ne ağrı ne sızı hıc bısey yoktu birden bire suyum geldi, serkajlıyım yine ıstırahat edıyorum ama en azından oturup kalkabılıyorum. İnanın bende korkuyorum ya enfeksiyon varsa fark edemezsem dıye benım burnum bıle akmıyordu bır hafta hastanede yattım doğumun ustune