Mery6619 benım ılk gebelgıımde 23 haftada 26 mm çıktı rahim ağzım, hersey yasaklandı ve doğuma kadar yatmak zorunda kaldım. 33+5 iken bırden bire suyum geldi su bıtınce hemen sezeryana alındım sabahı🥹
Benim sıkıntım doğumdan sonra 7 gün enfeksıton tedavısı gördüm yoğun enfeksiyon vardı ve sebebi asla bulunmadı düşmeyen crp ve atesım vardı doktor enfeksiyon neden oldu dedi. Şuan 2. Bebegımı bekliyorum serklaj oldum ve enfeksiyon ıcın ayda bir tahlil veriyorum. Bebısınız sağlıkla dogsun her gebelık asla bır olmuyor ne yazıkkı bu bebegımde ilk 3 ay yattım bende kanamam vardı asla durmuyordu hastaneye yatırdılar benı bızımfe ımtıhanlarımız bunlar😔