Venelope birinde ayaklarım sedyeden aşağı sarkıyodu, diğerinde sedyeye oturdum uzattım ama kasıldığım için 4.de iğneyi tutturdu doktorum, o sıra stajyerlere anlatıyordu bebek içerde baskı yaptığı için boşluklar daralıyor iğneyi ayarlamak zorlaşıyo ve şuan anne kasılarak işi daha da zorlaştırıyo demişti😅 pozisyon açısından ayakların sarkması daha doğru bence, çünkü uzatınca zaten kocaman göbek var eğil dedikçe zorlanıyosun baskı oluyo