Merhaba değerli anneler, daha önce spinal anestezi deneyimi yaşamış olanlar spinal iğnesi yapılırken hangi duruşta yapıldınız acaba ? Ve başarılı mı oldu spinal başarısız mı? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Oturur ve yan yatar pozisyon varmış sanırım, otururken ayaklar aşağı mıydı yoksa sedyenin üzerinde ayaklarınızı uzatıp mı oturdunuz acaba ??