Fidansvnccm burada yazan iyi şeyleri al kötü şeyleri alma canım. İlla ki kötü hikayeler de okuyacaksın ben ilk başta etkilendim sonra engel olmayı öğrendim kendime. Sen de en baştan tedbirli ol. Olumsuz şeyler okuduğunda bunlar yüzde bir binde bir olur de içini ferah tut. Moral hamilelikte önemli. Ha senin beta hcg değerin olumsuz bir şey değil hatta az olan bir şey de değil o yüzden hiiç üzülme. bu konuda en iyi örnek benim 2 hafta gecikti adetim 51 değer çıktı doktur bile olumlu bir şey demedi ama ben biliyordum geç döllenme olduğunu çok şükür hiçbir sorun olmadı 😊