Fidansvnccm hayirli olsun canim hic korkma gec yumurtlamissindir , adetine yakin olan birliktelikten gebe kalmissindir , doktorlar temkinli ilerlemek istiyorlar her turlu ihtimalle karsilasiyorlar cunku
Insallah normal bir gebeliktir , sen kendini rahatlatmaya bak 🍀