melegim01_ hulya98 aynen öyle cnm adet sancısı cektım simdı yok sancı bakalım ne olacak 4 gun kaldı Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah cnm
Roonniee ysmlvt çok fazla uyku da olmuştu iş yerinde uyuyakalıyodum planlı olduğu için anlamıştım hemen
Ebru567- zey-nep11 amin inşallah benim adete 7 gün kala negatif çıktı test ama daha erken bende bat gününü bekliyorum 18 belirtilerin azaldı ama karın ağrısı ve şişkinlik devam inşallah bende bebek haberini alirim Allah biliyor pl derse olur ya nasip