Aslaninannesi_ melegim01_ benim belim hiç agrımadı ama göğüs hassasiyeti oluyordu gecikmeyi bekleyin erken gebelik testi yapın
melegim01_ Aslaninannesi_ 4 gun var adetıme yemek yapmak ıcın mutfaga gıdıyorım ayakta durduğumda bel ağrısından duramıyorum
buse76 hulya98 ayyy gerçekten grip var mı belirtiler arasında benimde iki gün kaldığı dönemde dün akşam aşırı ateslendim boğazim şişti aşırı halsizdim yataktan çıkamadım aşırı terliyorum şimdide
mervedmrcn Nurcanyks yani onu hesaplamadım hiç normalde günde 3-4 kere gidiyorsam 10 kere filan gitmişimdir herhalde
hulya98 buse76 evet ben de öyle öğrenmiştim canım hamile olunca vücut bağışıklığı düşürüyo çünkü bebeğe odaklanıyor
buse76 hulya98 evet doğru diyorsun bakalım benim günüme iki gün var yani cumartesi yarın yada pazartesi kan vermeyi düşünüyorum
melegim01_ hulya98 aynen öyle cnm adet sancısı cektım simdı yok sancı bakalım ne olacak 4 gun kaldı Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah cnm
Ebru567- zey-nep11 benimde bu ay nu Bulgular var gaz karın şişliği kabizlikta oldu kabızlık gecti sen test verdin mi adete kaç gün var
zey-nep11 Ebru567- 3959 çıktı dört gün gecikmeyle pozitif çıkmıştı zaten testlerim de kuzum inşallah sende de vardır
Ebru567- zey-nep11 amin inşallah benim adete 7 gün kala negatif çıktı test ama daha erken bende bat gününü bekliyorum 18 belirtilerin azaldı ama karın ağrısı ve şişkinlik devam inşallah bende bebek haberini alirim Allah biliyor pl derse olur ya nasip