Minaresad ben yaptırıyodum sonra ara verdim jilet kullandım ee tabi şimdi baya sertleşiyo tüğler ama şimdi 36 hafta ve gitmek gerek diye düşünüyorum ağdaya ancak daha cok acırmış canın daha hassasmışız bu dönemde ondan korkuyom şuan ama haftaya çatı muaneyesi olucam Üstelik son haftalarda doğuma sebep olurda diye korkmuyo değilim birde enfeksiyon olayı olursa diye