Hacer90 Jasmine2426 merhaba ben apikopal diye bi b vitamini ilacı kullandım 4 5 gğne geçti ağrım. Fizik doktoru vermişti. Doğumdan çnce geçti yani. Sizde bi araştırın o ilacı beni ayağa kaldırdı . Hiç geçmes dediğim ağrılarım geçti
Jasmine2426 Hacer90 benim fizikçi parol verdi gönderdi araştırma hastanesiydi intörn gibi bişeydi ::(