ardenmom duygularla başa çıkmak ne kelime, şimdi bebeğimle ilgili bazı sıkıntılar çıkıyor -inşaallah aşılmayacak şeyler değil- ama ben deli gibi korkuyor aynı zamanda üzülüyorum onun için… Allah öyle bi bağ kuruyor ki aranızda görünmeyen, fikirleriniz değişmişken buluyosunuz kendinizi. Öncelikli adım kabullenmek. Eğer ki aldırma yönünde bi istikametiniz yoksa ne kadar erken kabullenirseniz o kadar iyi.. ben şimdi o ilk ağlayışlarımı, belki isyan edişlerimi hatırlıyorum da kendimi suçlu hissediyorum, bebeğimle ilgili en ufak imtihanı şükürsüzlüğüme bağlıyorum. Neticede bu yavrular bize Allah tarafından ikram edildi, biz, eşimiz ve kendimizin dahli olmadan da olmadı sonuçta. Evet hala aynı düşüncedeyim aslında, hayatım eskisi gibi olmayacak. Zaten ilk çocuktan sonra da oldukça fazla değişmişti benim içşn. Tek çocukla bile kpss süreci yıpratıcıydı, hayallere hedeflere ulaşmak tek başına başarmaktan daha zordu. Ama denedim, yine denerim zamanı geldiğinde inşaallah. Kendimi bu düşünceyle strese sokmak istemiyorum bu süreçte… zaten stresli şeyler oluyor yeterince. Sizin de düşüncelerinizin kısa zamanda değişeceğini düşünüyorum🌸