Gamzeli_03 Guzelanne56 ihmal etme sakın aslında 50 den başlatması gerekirmiş senin 5 yüksek benim iki hamilelikte de vardı,100 Luk kullanıyorum ben 9 çıkmıştı benim seni korkutmak istemem ama sıkıntılı bir durum yüksek olması
Kdr-- teacherandmom_ tamam o zaman korkulacak birşey yok 1 ay sonra yeniden baktırırsınız bu değerlere
Kdr-- Guzelanne56 yapılan önerilere ek olarak direkt güneş ışığına maruz kalmasın ilaç tabletleri .Bir de mide koruyucu kullanıyorsanız ya da ilerleyen süreçte kullanma durumunuz olursa tiroid ilacıyla arasında en az 3-4 saat olmalı
Guzelanne56 Kdr-- teşekkür ederım normalde asla dıkkat etmezdım ama artık sabah 6 ya alarm kullanıyorum en az 4 saat su bile ıcmıyorum uyuyorum 10 gıbı kalkıyorum öyle bıseyler tuketıyorum
Melikeex Guzelanne56 tuzu komple kesmelısın canım yedıklerıne dikkat et duzenlı kullan ılac ıcım saatıne dikkat et allahın ıznıyle gecer ınsallah benimde ılk gebelıgımde vardı bunda da var bebegın beyın gelısımıne zararı oluyo ama 23 haftadan sonra etkı edermı bılmıyorum ben ayda 1 kan verıyorum 25 mg kullanıyorum
Guzelanne56 Melikeex çok çok teşekkür ederım şeker tuz tüketen bırı degılım, 50 mg kullanıyorum duzenlı kullanmazdım ama artık çok çok dıkkat ediyorum ayda 1 kan veriyorum umarım hersey yoluna girer❤️
Cigdemm93 Saat kurup içmemiz iyi olmuş. Artık işe yarıyordur ilaç. Eminim düşüş olacaktır. Kan vereceğiniz gün tiroit ilacını içmiyorsunuz haberiniz olsun. Kan verdikten sonra için yarım saat sonra kahvaltı yapabilirsiniz.
SeLyy Guzelanne56 doktorun az doz ile başlamış benim ilk ölçümüm 9 du doktor direk 100 mg ile başladı 15 günde 3 e düştü 100 mg devam ettim yine şimdi 0.531 çıktı . Dozu iyi ayarlayamamış.
Sadeceanne2 Guzelanne56 evet canım en güzel kaderlisi en hayırlı sağlıklı Vatana millete hayırlı evlat etsin Senin kızında çok sağlıklı abisinden çok güzel özellikler nasip etsin sana merhem olsun inşallah büyük insan olsun hep güldürsün seni
Cihangir09 Guzelanne56 bu kadar yukseklikle sanki 50de işe yaramaz gibi. Bende hamileliğimin 11. Haftasından beri kullanıyorum değerim 3tu önce 25le başladık düşmedi 50 yaptık yine düşmedi mecbur 75e çıktık şimdi 75le devam ediyoruz
Guzelanne56 Cihangir09 2 hafta sonra kan ver düşmezse 75 e cık dedi doktor, zaten ilk üç ayı atlattığım ıcın ustelık ılac kullandığım ıcın bebeğe zarar vermez dedi ama korkuyorum bebeğe zararı olur diye
Cihangir09 Guzelanne56 3 aydan sonra bebek yavaş yavaş kendi troid hormonlarıni üretmeye başlıyormuş çokta etkilemiyormus ama tabiki yine de dikkat etmeli