İlk gebelıgımde de gebelık oncesınde de yoktu böyle bısey, bu bebegımde ilk 3 ay kan verdim yıne normaldı 14 haftada birden bire degerım 5 çıktı. Doktor 25 mg ılac başlattı degerım 6.5 olunca doktor 3 gün 25 4 gün 50 başlattı. Dün yine kan verdım degerım 7.3 olmuş artış olmuş doktor sadece 50 ile devam edıceksın 25 icmiceksın dedi. 50 işe yarar mı degerım düşmeye başlar mı? Velevkı değer aynı bebeğe zararı olurmu onca sorundan sonra zar zor 23 haftaya geldik korkuyorum bebek zarar görür dıye.3 hafta sonra yeniden bakılacak 50 mg işe yaramıs mı diye