Mommywolf adet duzensizliginiz var mi. Benim ilk hamileligimde 2 kere tedaviyw basladim klomen kullandim ama ikisini de tamalayamadim ve pandemi oldu doktora gitmedim 1 yila yakin sonra doktoeumi degistirdim tekrar tedaviye basladim letu diye bi ilac ile basladim 3 aylik bi tedavi donemiydi yumurta buyutmw gelistirme icin verdi doktorum. 2. Ayda adet olmadim gebe kaldim. Şuan ikinci gebeligimdeyim. Kizim 3 yasinda kizindan sonrada ortalama 1 yil tedsvi oldu pozitifi gördüm sukur canim insalah?sende en guzel haberler alirsin. Polikist disinda doktor ne soyledi nasil bi yol izlediniz acaba