Edaakl12 benim de kızım olacak inşallah😇 18+4 şu an. Doğum şubatı gösteriyor. Ama benim ikinci kızım geliyo o yüzden temel eşyalar var, sadece ilk kızım yazın doğduğu için birkaç parça kıyafet alırım bu kızıma da.. bi liste çıkardım yeni alınması gerekenleri ama pek uzun bi liste değil malum her şey var 😀😀 ne zaman alırım bilmşyorum kasımda indirim olur herhalde p zamana çıkarız inşaallah da o zaman alırım diyorum