Ay benim de Şubat’ın 20’si başladı gibi.. İkinci gebeliğim ve cinsiyet farklı olduğundan Alışveriş ihtiyacım çok olacak. İlk gebeliğimde de 6 aydan önce hiçbir şey almamıştım bu defa da böyle yapacağım. Yıl sonunda indirimlerden kovalar alırım artık, hiç aceleye gerek yok kızlar. Yeter ki sağlıkla gelsinler 🤲🧿