Sudee06 Ben ilk 3 ay çok çektim kurtaricim prilam ilaçti özelde bi doktorum yazmıştı günde 3 taneye kadar içebiliyordum bi zararı da yok hamileler için
Sezenn10 Ben şuan 17 haftalık oldum 15. Haftaya kadar çok kötüydüm aşırı kusuyordum ama 15.ten sonra hafifledi biraz ama tam geçmedi
Ilaha00 7+2 deyim feci bulantım var benim de.6 haftalıkken başladı.Hiçbirşey yiyemiyorum çok zayıfladım.Doktor ilaç yazdı ilacı da kusdum😂biımiyorum psikolojikmi her gun aynı saatte kusuyorum😭