Dilekulgtt haftada basladi bulantilar devamm 8+5 suan ne zaman bitecek bu surec cok zorr 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ceycey1881 Dilekulgtt 38+3 ten sesleniyorum , 28.haftaya kadar prilam kullandim. 28.haftadan sonra bulantilarim geçti fakat stres olursam veya kan ilaci icersem yine bulantilarim nüksediyor.
Ahidem32 Dilekulgtt şanslıysanız 12.de azalır şuan maleaef hiç bi çaresi yok. temmuz ve ağustos ayını hatırlamıyorum sürekli yatarak geçti. kusarak ve 6-7 kg vererek maleaef naparsam yapaym azalmadı
Mervis61 Dilekulgtt ay benim de 6 . Haftadan sonra başladı hala geçmedi .13. Haftaya giricez ama azaldı baya eskiden daha sık oluyordu . Ama ne yazıkki iştahım hala açılmadı sanırım travma kaldı yemek yedikten sonra midem bulanacak korkusu yüzünden 😅
Dilekulgtt Gizem-1009 allahim daha yolun basindamiyim yoksaa 🤦🏻♀️ prilam fayda etmiyor bebisinizin cinsiyeti nedir
Tutaste_ Dilekulgtt herkeste farklı oluyor o konular gözün korkmasın. Benım 14 te gecti 34 teyim cok cok nadır sabahlari oda baalgamdan midem bulanıyor okadar
Dilekulgtt Ahidem32 allah yardimcimiz olsun insallah yesemde yemesemde bulaniyor hic bisekilde gecmiyo
Dilekulgtt Tutaste_ insallah fazla uzamaz cunku enerjim kalmiyor bisey yapamiyorum kizimda var ilgilenemiyorum fazla
Tutaste_ Dilekulgtt insallah gecer. Benım yefıklerımle alakası yoktu hıc mesela ıstahımda kesılmedı. Ben takmadım yedım bulantıyı hiç kilo veremedim bu yuzdeb😄
Dilekulgtt Tutaste_ ya canim inanki yiyorum surekli midem kaziniyor ama yedigim halde de bulaniyor yemedigim haldede 🤣
Ebbruc Dilekulgtt valla 21+4 hala var , prilam kullanıyorum bugün bi deneyeyim içmeyeyim dedim mahvoldum 🥲 prilam kullan bebeğe bi zararı yok diyo doktorlar zaten en azından sen kötü olmazsın
Dilekulgtt Ebbruc hafifledi mi peki hic bu zamana kadar iyi dayanmissin ya kullandim ama onu icerken de kustum korktum yani icmeye bida
Ebrarckdr Dilekulgtt benimde 5-6 haftadan beri devam ediyor 12 haftadayım ilaç kullanıyorum bazen o bile fayda etmiyor yani çözümsüzz😢