ezgi98 Kızlar testleri benim gibi olup hamile kalanlar var mı? 8 eylül ve 10 eylül değerlendirdim. Sizce tutma ihtimali var mıdır? Başına gelen var mı böyle testi tam koyulaşmayan? Umut olun banaaa 🌸
Busra779 ezgi98 bence 9 unda görmüşsünüz zaten.nasip tabi.sağlıklı yumurta ve sağlıklı spermse neden olmasın
karansmom_ ezgi98 yumurtlama günün 9 u olmuş gibi görünüyor. Öncesi ve sonrasını değerlendirmişsin, olması gerekeni yapmışsın. Hayırlı haberler ile gel inşallah 🤲
Cansuisci ezgi98 bu testlerden aldım ve daha denemeden o ay gebelik oluştu biraz kafanızın rahatlaması gerekiyor cidden bana söylüyorlardı ama inanmıyordum stres herşeyin kötüsü. Rahatlayın akışa bırakın ve dua edin inanıyorum güzel haberlerinizi de burada paylaşırsınız yakın zamanda🤲🏻
Fatmanur12345 ezgi98 çift cizgi olduktan sonra siliklesmesi önemli canım deniliyor değerlendirmişsin zaten insallah bebek çok bekletmez seninledir
ezgi98 littlemiddle inşallah yumurtlamışımdır 🧡 Bu şekilde hamile kalabilir miyim diye merak ediyorum başına gelen var mı ki böyle tam koyu olmayan testle 🥲
littlemiddle ezgi98 Testiniz oldukça koyu aslında. Yumurta tam büyümediği aylarda da koyulasma tam olmayabiliyor diye okumuştum. Hakkınızda hayırlısı, beklemek çok zor planlı olunca biliyorum 🥲 Kafanızı meşgul edin başka şeylerle, test gününe kadar.
ezgi98 littlemiddle evet beklemek çok zorr 😔 21 eylüle kadar beklemeyi düşünüyorum inşallah adet olmazsam o gün test yapacağım 🙏🏻🙏🏻