_Esranur_1998 Hhh03 ayın 5yapmiştım kan testi 1bile deyildi. Amma o zaman testimde de çizgi çikmiyordu
Hhh03 _Esranur_1998 anladım canım sağlıkla kucağına al inşallah yarın kan ver inşallah güzel haberler alırsın
mothercup _Esranur_1998 ayy maşallah gizli bi bebiş görüyoruumm inşallah seninledir annesi kan ver hemenn🦋🦋
Busra779 _Esranur_1998 merhaba bu tarihten sonra da düzenli ilişkiye devam ettiniz mi acaba .daha doğrusu ayın 30 undan sonra da birlikteliğe devam ettiniz mi
_Esranur_1998 Busra779 aslında hayır kan tahlili yaptım ayın 5de ve negatif sonuç aldım bu sebepden daha sonra ilişki oldu. Dün adet günümdü amma çift çizgi oldu
Busra779 _Esranur_1998 anladım canım o zaman Eylül’de yumurtlama oldu sizin.ağustostaki birliktelikle olan bir gebelik değil muhtemelen
_Esranur_1998 Hatice_11 doktor randevum pazartesi doktorumda gebelik oldugunu söyledi ama bu sabahki testim gölge gibiydi sanırım yok