Evrim-96 Benim de aynı tarihti canım etken gebelik testi yaptım dün sabah çıkmıştım bir de kan verdim yüksekti inşallah senin de öyle olsun hayırlısı olsun
tomrisinannesii _Esranur_1998 bu testi bugün yaptıysanız çift çizgi gözüküyor. Testinizde sıkıntı yoksa tabi. Kan testi vermedende kesinleşmiyor tabi. Bence yaptığınız testin geçersizliğini kontrol edin yeni bi test alıp oda çift çıkarsa zaten kan vermeye gidin 🌺
Busra779 _Esranur_1998 merhaba bu tarihten sonra da düzenli ilişkiye devam ettiniz mi acaba .daha doğrusu ayın 30 undan sonra da birlikteliğe devam ettiniz mi