nisoom01 Dncg benimde aynı şekilde öyle canım tek genimde sıkıntı vardı yani düşük yapmamak için bana genetikli tüp bebek önermişlerdi ama eşinde sıkıntı yoksa bu baya dezavantaj
Dncg nisoom01 sanada sadece düşük riskin için mi yap dediler, yoksa bebeğin hasta olma ihtimali olabilir dediler mi hiç
nisoom01 Dncg benim bünyem gelişmeyen bebekleri atıyor canım yani düşük oluyor bundan önce 2 kaybım var