Dncg kuzum biz başladığımız ay doğal yolla hamile kaldığımı öğrendim şuan 19 haftalık hamileyim her şey yolunda gidiyor doktorum eşimde bir problem olmadığı için sıkıntı olmaz dedi eğer onda da olsaydı bebek sağlıksız olurdu dedi şuan çok şükür bebeğim sağlıklı 🙏🏻 ama bana sorarsan devlette yaptırma çok araştırmıştım ben devlette yapılanlar hiç memnun değilmiş imkanınız varsa özelde yaptırın sanada dua edicem Rabbim sizi yormadan sağlıklı bir şekilde evlatlar nasip etsin 🫶🏻