Hamilligimin 2.ayındayım başım deli gibi ağrıyor bir haftadır kesintisiz acı çekiyorum sürekli yatıyorum bazen ağrı kesiciler bile işe yaramıyor midem çok bulanıyor yemek te yiyemiyorum yiyebilsem bile çok az yiyebiliyorum vücudum her hangi bir ilacı kabul etmiyor o yüzden de mide bulantisi hapı kullanamıyorum bu durum normal mi lütfen daha önce bu durumu yaşayan varsa cvp versin kötü durumdayım hamillik bu kadar bezdirici olmamalı nöroloji doktoruna da gittim bisi yok dedi ama başımın üst kısmı boynuma kadar ağrı yapıyor dışarı çıkamaz oldum lütfen yaşayan varsa yazsın ve ne zman geçer lütfeb cvp verin