minikmucizem20 Kızlar 27 haftalığım ama hamile değilim gibi duruyor kiloymuş gibi duruyor diğer hamilelere bakıyorum karınları 7 aylıkta önde benim niye öyle anlayamadım
Minat9496 minikmucizem20 canım cinsiyeti ne acaba kız bebekler daha yayvan karın olurken erkekler daha sivri dışarı doğru oluyor bazen birde benim ilk gebeligimde 8.ayda birden büyüdü
Ece5454 minikmucizem20 34. Haftaya kadar benimde karnım çok küçüktü sonra bi anda büyüdü. Hiç çatlamadı maşallah diyim. Şimdi son haftalarda büyüdüğü için çok rahatım açıkçası. Başlarda çok güzel geçti son zamanlarda zorlandım sadece. Birde millet karnın küçük olunca bebek zayıf diyorlar alakası yok gayet iyi bebeğim
Srp53 minikmucizem20 benim kuzenimin doğuracağı gün tesadüfen hastanede bir köylümüze rastlamıştık kadın yalan söylüyorsunuz başka bir şey için burdasınız diyordu ala inanamadı kızın doğuracak oluşuna. Sanki göbekli gibi duruyordu. Gelişiminde bir problem yoksa dert etmeyin bence çıkmaması dha güzel 😀
rukiyee23 Muhtemelen iç karnınız büyüktür bazılarında hiç olmuyor dediğiniz gibi benimde ilk gebeliğine 6 aya kadar çok bir karnım belli değildi kişiden kişiye değişiyor 🌸
Ece5454 minikmucizem20 hiç korkmayın şimdi keşke baştaki gibi isyan etmeseydim diyorum inanın küçük daha rahat önemli olan bebeğin gelişimi
Kbrbln Ay benim de 3 ayda çıktı inanın çıkmasında pek iyi değil. Göbeğimi toplayamıyorum yatmak kalkmak şimdiden zorlaştı. Bebeklerimiz sağlıklı olsun gerisi önemli değil
Esra5151 Kbrbln bende sizin gibiyim 4 aylik hamileyim geçen teyzenin biri karnın aşalamış doğumun yakınmı dedi ben şok geçirdim 5 ay napacaksam😃
Mucihe minikmucizem20 bende durmuyorum 2.hamileliğim çok az böyle yukarda toplandı sanki ama baksan hamile değilim kiloda almıyorum iç karnım genişmiş doktorum dedi
Ebaki minikmucizem20 benim karnimda hiç cikmadi ayağa kalkınca kayboluyor oturunca biraz belli oluyor ama yaygın karnım erkek dedi doktor
Gamzzkan minikmucizem20 benimde öyleydi 33 den sonra falan anca çıktı vücut tipi ile alakalı suan 38 haftaligim yine hiç o kadar durmuyorsun gibi yorumlar alıyorum.
Annelikmghb minikmucizem20 😅 canim benim karnimda cok büyük ve herkezin buna yorum yapmasindan o kadar sıkıldım ki gercekten icime mi cekeyim ne yapayim büyük yani cok kilo almissin karnın cok buyuk moral bozmak isteyenlere soylemek istediğim o kadar cok sey varki ne güzel bak senin karnın küçükmüş mutlu ol 💜
Defnezumramom Annelikmghb milletin ağzı torba değil ki büzesin ağzı olan konuşmak için konuşuyor işte halbuki size ne yani milletin götünden göbeğinden
Alone minikmucizem20 23 haftalığım benimde aynı. Kiloluydum gerçi ztn hala aynı duruyorum 😬 yani iyice kilo almışım gibi duruyor hiç hamile göbeği değil
Paamuk minikmucizem20 bende 29+9 m ama söylemesem anlamıyorlar kilo gibi duruyor bende de benimle bir olanlar yusyuvarlak ben pantolon tişört giyecek çok belli olmuyor
Defnezumramom minikmucizem20 iç karnın geniştir canım kızsa bide ondanda olabilir bende 2.ye hamileyim bende öyleyim 17. Haftadayım herkes bana niye kilo almıyorsun göbeğin hamile gibi değil kilo gibi duruyor diyor