Handeacaa sağlıcakla al kucağına inşallah 2 tane yaptım ikisi de genel .. genel de sadece kendine gelmen ayılman uzun sürüyor.. ötekisinde burada söylediklerine göre
Başağrısı ,bel ağrısı ,kusma o anda tansiyon ,bayılma falan sayıyorlar… benim 3. Ben yine genel tercih edicem. İsterim bebeğin çıkış anına şahit olmak odaya ayık gelmek süreci bilmek isterim. Ama ben cesaret edemiyorum kalp hastası olduğum için heyecan da taşikardim tutabiliyor. Bu yüzden cesaret 0