Ecosk Geçmiş adet 26-29 ağustos ilişki 10-11 ekim bat 24 benim de ama test yaptığımda negatif çıkıyor :( daha erken mi yapıyorum acaba prodoctor yaptım. Psikolojik belirti yaşıyorum galiba 🥹
arinmommy Ecosk bence de erken olabilir benim bat dündü regl olmadım hâlâ ona rağmen testler negatif:( kan testi vereceğim yarın
melissannesi Gunes-1110 Gunes-1110 bat 21 Geçen ay altı gün geçtim hepsi silik çizgiyi de o kadar ümitlemiştim meğerse kimyasal gebelikmiş Dün pembe bir leke vardı daha sonra devamı da gelmedi ve sürekli yatmak istiyorum bir mide bulantım var Erken gebelik testi de yapmadım
Seyma63_ 2_kiz_annesi ara ara mide bulantısı var canım kasık ağrısı ama psikolojik diyorum ya senin var mı
2_kiz_annesi Seyma63_ benimde karın agrısı kasık agrısı arada anlık baş dönmesi ve göz kararması 2 gündür de bel agrım var ama bende senin gibi düşünüyorum sanırım psikolojik