Nisa_90 Bat 24. İlk defa bu ay ovulasyon test kullandım onda da sonuçlar kontrol çizgisi kadar olmasa da bir tık koyu çıkıyor hep. Öyle olupta bir sorunu olan veya olmayan var mı?
Nisa_90 Ceren1996 yumurtlamayı bugün gördüm daha yeni. Doktor muayenemde vardı o da dedi yumurtlama dönemindesin şimdi diye.
[silindi] Bat 26 ilk kez bu ay gebelik düşündük umarım yolum çok uzun olmaz herkese çift çizgi inşallah💞
Zarifokur Gunes-1110 ben bu ay erken döllenme oldu dört gün falan 22 bat görünüyor yada 23 bakalım . Hiç bir belirtim yok akıntım falan yok 🥴hep çatlama ağrısı olurdu oda olmadı . Bu ay tuhafım
2_kiz_annesi Seyma63_ Seyma63_ aynen canım bende 1 hafta sonra erken gebelik testi yapmayı düsünüyorum bakalım inşallah olur
2_kiz_annesi Seyma63_ geçmiş olsun canım 😥stresten uzak tutmaya calış kendini Rabbim hayırlıysa inşallah nasip edecek 🌸🌸
2_kiz_annesi Gunes-1110 kasık agrısı, ve karın agrısı var canım bende de adet olacakmışım gibi normalde 2 gün öncesinde oluyor bende şuan erken basladı haftaya test yapıcam ama çok, sabırsızım 😊
piper Ben de hala hic bir belirti yok :( sadece sag ksigimda yumurtlama doneminde olan sancidan var ama ben de oluyordu hep o yzuden belirti olarak saymiyorum