Helllobaby ya ne güzel benim de26 ama hala kafası yukarıda 😏 dönmediii. Cumartesi tekrar çağırdı umarım her şey normal ilerler hayırlısıyla. Bir de öyle aşırı sancım falan da yok hareketleri sertleimeye başladı çok hareketliydi bi tık azaldı. Yeri daraldı diye muhtemelen. Bir de aşırı sırtım ağrıyor hiç sancı falan bir şey yok nasılgeleceek acaba bu bebek😤😤😂