ysmlvt hiç belli olmaz ben ilk geceliğine adetten 2 gün önce kaşık ağrım oldu nasil batıyor falan adet günü test yaptım başkada belirtim yoktu ikinci gebeliğin geceb yıl eylülde oldu sadece sağ belim battı oturup kalkamadım yatamadım yatamadim dönemedim falan gebe olduğumu öğrendim yani başka hiç belirti yokken kalbi durdu ikinciyi kürtaj oldum bu ay tekrar denedik 1 yıl sonra yani bu ayda ne belirti arasan var bat 18 benim yumurtlama 4 eylul 3 ve 4 değerlendirdik ama say say bitmiyor belirti yani varmi yok mu bilmiyorum tabi