ilkimnur HifaVera 2 gün önce kaşık ve bel ağrım vardı halsizlikle birlikte. Ama geçti şimdi hiçbirşey yok
Ahs34 HifaVera benimde 16 sına kdr olmam gerekiyor iki farklı test yaptım silik çıktı yarım kan vereceğim
Hnfcls HifaVera benim evet test yaptım iki çizgi net çıktı pazartesi kan vermistim 4015 çıktı kasiklarimda ağrıda var
Ebruaslan-21 Benim bat 17 iki gün önce çok mide bulantısı yaşadım ve test yaptım çok silik çıktı , dün sabah kan verdim ve sonucu 44 çıktı sizce normal mi çünkü reglime daha 7 gün var
HifaVera Ebruaslan-21 İnternetten baktım Hamile olmayan bir kadının Beta HCG hormonunun değeri 0-10 mIU/ml’dir. Değerin 10′dan yüksek olması gebeliğin varlığına işaret eder Yani seninki 44 sanırım gebelik var canım ama yinede bir doktora sor 🥹
Ebru567- Ebruaslan-21 kız hamilesin hayırlı olsun yumurtalamadan sonra 6 günse belli olur deniliyor kanda tutunmuş kimyasal değilse sürekli artar adete kadar
Ssdg Ebruaslan-21 sizin yumurtlama 25 Ağustos ise bat 8 Eylül oluyor. Adet tarihi yumurtlama gününden 14 gün sonradır. Bu 3-4 gün kısa ya da 3-4 gün uzayabilir
Ebru567- Benimde 18 bat 4 eylul yumurtlama idi takvime göre 3 ve 4 eylul değerlendirdik bakaljm bekliyorum bu ay çok farklı belirtilerim oldu bende şaşırdım ama ya nasip Allah bilie
Ebruaslan-21 Ebru567- bende öyleydim aşırı derece mide bulantısı baş dönmesi yaşadım birde koku hassiyeti vardı test yaptigimde çok silik çıktı zaten