dlrterzioglu momandchild Benim de bi kızım var bu hamileliğimle hiç alakası yoktu ben net erkek diyordum en başından beri… Ben şok 🥲❤🩹
SenHepMercimekOlarakKalacaksin momandchild ayni benim de oyle bir oglum var. Bunu hep kiz diye dusundum ama erkek diyorlar. Hayirlisi boyleymis artik yapacak bir sey yok:)
dlrterzioglu SenHepMercimekOlarakKalacaksin evet olsun sağlıkla gelsinler de kız erkek evlat fark etmez 🌷 Ama benim ki baya şaşkınlık oldu 3 aydır erkek biliyorum…
Ebaki dlrterzioglu bana göstermedi ama kesin pipisi demişti bakalım bende kızım olmasını çok istiyorum
dlrterzioglu momandchild Benim de geçmiyor tatmin olamadım bi kız bi erkek dediler… Doğan’a kadar emin olamıcam galiba 🥲❤🩹
dlrterzioglu momandchild Foruma girdiğiniz de sol üstte 3 nokta var ordan resim yükleye basın resmi yükleyip bağlantıyı koplayın sonra yapıştır yapıp istediğiniz yere gönderebilirsiniz 🌷
dlrterzioglu momandchild Kızımın yatışına duruşuna çok benzettim kızımda böyleydi kafa şekli vs kız gibi hissettim 🌷