Ebaki dlrterzioglu benim istediğim valla ya ama niye böyle tam net söylemiyorlar cinsiyeti anlamıyorum size pipi gösterdi mi doktor
SenHepMercimekOlarakKalacaksin dlrterzioglu ay merak ettim pipi gosterilmis miydi? Detaylida ne demisti doktor? Bana da erkek diyorlar 15. Haftadayim ama kiz olma ihtmali var mi acaba diye merak ediyorum:))
dlrterzioglu Ebaki Göstermişti eğer bu kordon değilse kordondan yanılmıyorsam%90 erkek demişti… Dün kız dedi başka bir doktor… Çok şaşkınım.. ❤️🩹
dlrterzioglu Ebaki Girmedim biraz merkeze uzak bi yerde yaşiyorum bi türlü ayarlayıp gitme fırsatım olmadı..
Ebaki dlrterzioglu bana göstermedi ama kesin pipisi demişti bakalım bende kızım olmasını çok istiyorum
dlrterzioglu SenHepMercimekOlarakKalacaksin Detaylıya girmedim kordon dan yanılmıyorsam bariz erkek demişti.. Ama küçük bi hafta değil 18. Hafta Kordondan yanılmak için geç bi hafta bende şaşkınım dünde kız dediler…
dlrterzioglu momandchild Bazıları nokta atışı doğru bilebiliyor tecrübe ile alakalı sanırım olabilir ama olmaya da bilir çünkü erken bi hafta..
SenHepMercimekOlarakKalacaksin momandchild banada 12. Haftada yüzde 90 erkek dedi doktor. Suan 15. Haftadayim baska bir doktor daha yuzde 90 erkek dedi. Sanirim erkek yani gormus net olarak
Yagmurbebek dlrterzioglu doktorunz yeni bir doktor mu acaba bu haftalarda pek yanilma olmz diye biliyorm. Vala deli ediyolar bir kjz bir erkek
SenHepMercimekOlarakKalacaksin dlrterzioglu evet yani 18. Hafta baya gelistigi zaman bebeğin. Kordonla karistirmasi tuhaf olmus. Emin olmak icin baska bir doktordan daha fikir alin bence.
dlrterzioglu Yagmurbebek Yeni bi doktor da değildi aslında uzmandı kendisi.. Dün gittiğim de uzmandı bilmiyorum hangisi doğru
dlrterzioglu SenHepMercimekOlarakKalacaksin 3 hafta sonra gideceğim en yakın o zaman tam netleşecek artık… Sizce bu ultrasona göre nedir?
SenHepMercimekOlarakKalacaksin dlrterzioglu anlamam pek ama bakmaya calistim ultrasondan da bisey anlayamadim bebegi goremedim😂 ben yanlis kişiyim bu soru icin 😂
dlrterzioglu momandchild Benim de bi kızım var bu hamileliğimle hiç alakası yoktu ben net erkek diyordum en başından beri… Ben şok 🥲❤🩹
SenHepMercimekOlarakKalacaksin momandchild ayni benim de oyle bir oglum var. Bunu hep kiz diye dusundum ama erkek diyorlar. Hayirlisi boyleymis artik yapacak bir sey yok:)