Nurcann111 beeen been😂 çarşamba kasılmalardan dolayı 1 gece yattım . İlk doz öğlen vuruldu açtım şeker 200lere çıktı yemek falan yiyemedim bide ben insülin kullanıyorum asla etki etmedi aç aç ilaçları falan içtim çok kötüydü çok moralim bozuldu . Sabaha kadar anca düzeldi sabah kahvaltı yaptım güzeldi . İkinci dozu vurdular yine tavan yaptı doktorum takip ediyordu şekeri zaten o içimi rahatlattı senle ilgisi yok düzelecek diye. Ama ikinci dozdan sonra öyle sabaha düzelmedi onun etkisi daha uzun sürdü. Ama normal ve geçici