Ilk kizimda 25 le hastaneye yattik cocuk turuncu olmustu artik biz farketmemisiz.1 bucuk gün fototerapi aldı bol emzirmeyle falan atti hic korkmayin cogu bebekte oluyor.1 aylik bebegim var onda da oldu sınırda degerle atlattik fototerapi kötü bir sey degil tam tersi bir anda düsüyor sarılıgı cok iyi bir sey