Kızlar, bugün bebeğimin dünyadaki 4. Günü hastaneye kontrole gittiğimizde bebeğimin sarılığının 26 olduğunu öğrendim. doktor direk ışık tedavisine başlattı. Yaklaşık 6 saattir ışık tedavisi alıyor ama herhangi bir düşüş yaşanmadı. Kan uyuşmazlığı yok, yalnızca 100 gram bir kilo kaybı olmuş. Herhangi bir şey çıkmadı kanında. Ağlamaktan helak olmuş durumdayım. Sütümün çekilmesinden çok korkuyorum. Benim gibi yaşayan var mı? Lütfen bana yardımcı olun…