Nesizade05 ben detaylıyı özelde yaptırmıştım perinatalogdu doktorda, dün devlet hastanesinde normal kontrol için gitmiştim kafası küçük ölçümlere göre dedi 3 hafta varmış arada o yüzden perinatolojiye gitmen lazım dedi inşallah yanlış ölçmüştür ya 🥺 bide pozisyonu tersti makat pozisyonda dedi çünkü ayakları aşağıda başı yukardaymış acaba yanlış ölçüm olabilir mi bu pozisyonda öyle olabiliyormuş heralde burda öyle bişeyler yazmışlarda