Kızlar merhaba 🌸
Bir sorum olacaktı gebelik haftasına göre ayı nasıl hesaplanıyor bilen var mı ? Normal hesaba göre değil de 1 hafta düşerek hesaplanır ona göre ay söylenir diyorlar kafam karıştı. Mesela 20 haftalık gebe aynı zamanda 5 aylık oluyor mu olmuyor mu 🤭