Rba33 3.ye hamileyim her hamileliğimde sırf bu yüzden hamile kaldığıma pişman olmuşumdur Allah affetsin 6.hafta da başlar 16.haftaya kadar hep ağzımda biriktirdim gittim tükürdüm yatarken ağzın açık yatıyordum bi havlu koyuyordum onun üstüne geliyordu şalyam berbat birşeh di şuna 20 haftalığım hala tükürüyorum ama daha iyiyim yutadabiliyprum sürekli yanımda su gezdirdim o dönemlerde biraz işe yaradı ama maalesef geçmedi bende