Bigsecret3 umut Rahman ve Rahim olan Rabbimden. Sadece dua çok istemek ve sadece sabır etmek selamet dilemek gerisi boş. Hıc canını sıkmmaaa ben bır yıl sonunda kavustum şoktayım cok ağladm ama isyan ıcın değil yanımda göbeğini tutan bebek konusu açan cok insan vardı bana sormuyolardı ama belli ederlerdi gebelık konularını ağlardım hep kalbımı koru Allahımm ben yapmıyorum bu stresı nefsım korerıyor bu konuyla ılgıli nolur dusunmelerımı temızle dıye cok cok ağladım.. ama selamet sabır cok onemlı. Bak hergun nıyet al 1000 tane ya selam celle celaluhu cek hergun . Ben bır ayda uc kere yaptım yapmadım dusun çalıştıgım iiçin. Sonra dualar ettm ozellıkle yağmur yağarken ve ilşkiye girmeden once hep dua eder abdestlı olurduk ama bır vıdeo cktı karşıma ve bunu yapıcam dedim . İki kerat Allah rızası ıcın namaz kldık esımle bıttıkten snra 41 kere Enbiya suresi 89. ayetinde geçen “Rabbi la tezerni ferden ve ente hayrul varisin” bu ayeti kerimeyi okuduk besmele cekıp yataga oyle gırdık. Bu hz zekeriyanın duası 90 yasında baaba oldu benı yalnz bırakma dye ettıgı dua sızde yapın eger adet olursan bunu ılşki ye greceğin gunlerde yap öyle yaşa ilşkini denedm bak agustos 10 adet gunum 20 si yumurtlama ilşki gunuydu denedim cok dua ettm yaptıktan snra. İlk peygamber hurmetıne snra hz meryem sonrada hz zekerıya hurmetıne nasip et Allahım ddm . Snra normal ılşkiyi umursamadan yasadm yanı yok bır kere yapalım ay bugun yaplım demedim saldımmm yani o zamanlarda kıradır odemeler kafam doluydu ztn alışmştm ngtıfe takmadm skldm ıyıce ped med hazırladm dusun olur dıye anaa gecıktı erken yumurtlama goren erken adet gorur gelmedı bende bekledm sabır ettm inanmıcam kandırmıcam ddm anaaa ovlsyn testi yaptım t koyu cktı ee yumurtlamada değil ohaa ddm test yaptım ıkı tane farklı marka cktı gene ınanmadm kan verınce ağzm ack kaldı ben kanda 300 500 cıkar sanarken 4000 çıktı neerdeyse Yani Allah bır yıl doluyordu verdi ben daha ne dıyım Rabbim cok buyuk en basta dua dua dua istedıgımizi yapalım caba cok onemli amaaa Allah ol derse olur he olmadımı ztn bıldıgı vardır bak eylul 18 evlılık yıl donumu 2. Yılımıza gırıcez. Br yl korunduk bır yılda bıraktık tuttu ummadıgım andaaaa. Sevındıren Rabbimmm senin mi boynuunu bükecek sanada verıcek hc merak etme ama kolayını ve hayırlısını ısteee. Kolayını demeyı unutmaa yoksa cok agır sınav oluyor kuzum. Böyle iştee. Bu arada hayıt macunu al ye oda harıka bısey sabah aksam oda yumurta guclendırıyor bn yıne o ay yedım ama hanı 5 gun bır dğer ay 10 gun öyle yedım oda ıse yaradı mesela ama once dua dua dua 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻