Kızlar sonucum 3.0 çıktı dün yazamadım hepimize tek tek yazıp kendimi de üzmek istemiyorum çok istiyorduk çünkü geç döllenme mi artık bilemiyorum geç döllenme vs de değildir bence yani çünkü son adet tarihini baz alirsa neredeyse 5 haftaya girmiş olacağım testin yaniltmasi sanırım 🤦🏻♀️ ve bu arada kötü yorum yapmayanlara birşey diyemeyeceğim ama bazı şeyleri bilip bilmeden olsa bile tahminde bulunmayın insanların üzüntüsünü ve sıkıntısını bilemezsiniz o an üstü üste bir sürü problem de olmuş olabilirdi benim için negatif çıkınca üzüldüm evet ama sonuçta önümde bir çocuğum var hiç olmazsa bu da iyidir diyorum herkesin herkese saygı duymasını beklerim kötü anlamda demiyorum bunu merak edip yazdığınız için sağolun arkadaşlar 🥺 yani sonuç yüze yüz negatif demekte ne bileyim sanki negatif çıkınca mutlu olacakmış gibi bu cümle çok kırıcı geldi bana insanların hayatı happymoma bağlı olmak değil bir sürü iş ve ilgilenilmesi gerekn sorumluluklarımız olduğu için yeri geliyor hiç gidemiyoruz yeri geliyor çıkmıyoruz da lütfen kimseye bu şekilde yadirgamayon 🥺