Betamom adetime göre 6+5 bugün ama geç döllenme sanırım öyle olsaydı keseyi görürdüm doktorum çok anlayıslı benden daha umutlu sağolsun bir an önce keseyi görüp rahatlayalım diyor dış gebelik için birşeye rastalamadım dedi. Ne bir kitle ne tüplerde birşey yok dedi değerinde yüksek dedi dış gebeliğe ama ne bilim yine de göremeyince stres yapıyor insan ister istemez