Elifff2112 evet evet çok normal. Ben bide kafamı kaldıramadım bolca uyudum. Folik almıyorsanız alın. Birde kanlara baktırın. Benim tsh gebelik için cok yüksek çıktı üst sınır 2,5 olması gerekiyormuş. Hatta içmemiştim. Gittiğim prof ta aynısını dedi hemen başladım. Tah yüksekliği düşük yaptırabiliyor. Korkutmak istemiyorum ancak ilerde pişman olmaktansa şimdi bi muayene olun derim. İnsan hemen sevinemiyor ama en azından yapılacak bir şey varsa onlara dikkat edersiniz. Bebek görünürse ben bu hafta anca rahat edicem sevinebilcem