zey-nep11 Allah razı olsun teşekkür ederim. 3 yıl oldu. Polip vardı ameliyat oldum. Tüpüm kapalıydı yeni açıldı, yeni farkedildi çünkü. Şuan sorun yok gibi aslında. Ama bu ay da olmadı sanırım lekelenmem var. Bat 12 hala bir ümidim var kanamam artana kadar ama bakalım.